poniedziałek, 7 maja 2012

#7 Naareszcie w domu ! ;)


Jak wiecie byłam u wujka nad morzem. Nie powiem, że było tragicznie ale fajnie tez nie było. Dzieciaki pogrążone w swoim świecie, zero z nimi kontaktu, nad morze ok. 5 km w jedną stronę a pogoda fatalna ! Dzwoniłam do domu i wszyscy mówili, że u nas 30 stopni, a ja całe 6 dni chodziłam w długich spodniach, kurtce no i niestety wróciłam chora. :/ Czuję się strasznie kiepsko, nie mam na nic siły. Tam też leżałam cały czas w łóżku i albo oglądałam jakieś filmy na laptopie, albo czytałam książkę. Chciałam też powiedzieć, że dzisiaj udało mi się skończyć książkę ! ;) W czwartek po egzaminach pojechałam z dziewczynami do "manu" i kupiłam sobie nową książkę "Piosenki dla Pauli". Mnie osobiście bardzo się spodobała i czekam na kolejne części, natomiast po przeczytaniu poszperałam trochę po internecie i zauważyłam, że w Polsce nie jest ona dobrze odbierana... No cóż każdy na swój gust, ja osobiście ją polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz