piątek, 18 maja 2012

#10 Piąteczek, piątunio tęskniłam za tobą !

Ten tydzień był koszmarny. Co chwilę coś się działo, zabiegana nie mając na nic czasu, a co dopiero nauczyć się na sprawdzian z matematyki. Muzyka całkowicie mnie pochłonęła... Dzisiaj wszystko musiało się na siebie nałożyć. Przyszłam do szkoły na 9 i od razu próby chóru, niestety na występ nie zdążyłam, bo musiałam jechać na konkurs recytatorski, który zaczynał się o 12. Na miejscu okazało się, że znam w tej szkole sporo ludzi, były nawet koleżanki M. Całe szczęście do 14 się wyrobiłam, bo właśnie o tej godzinie zaczynało się 60-lecie MDK-u do którego chodzę i razem z dziewczynami miałyśmy występ.Występ poszedł całkiem fajnie. ;) Śpiewałyśmy Mamma mia, po widowni widziałam, że nawet się podobało. ;p Teraz leże i słucham muzyki, żeby trochę się odstresować. Dodaję jeszcze piosenkę, która straasznie mi się spodobała. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz