wtorek, 19 marca 2013

#100 „Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale może też poszybować w górę.”

"Powiem wam coś. Nie jestem nikim wyjątkowym. jestem zwyczajną dziewczyną. Mam niecałe metr sześćdziesiąt wzrostu i jestem przeciętna pod każdym względem. Ale znam pewien sekret. Możesz zbudować mury aż do nieba, a mnie i tak uda się nad nimi przefrunąć. możecie mnie przygwoździć do ziemi tysiącami karabinów, a i tak stawię opór. I jest nas tutaj wielu, więcej, niż wam się wydaje. Ludzi, którzy nie pozwolili sobie odebrać wiary. Ludzi, którzy odmówili zejścia na ziemię. Ludzi, którzy kochają w świcie bez murów, kochają aż po nienawiść, aż po bunt, wbrew nadziei i bez lęku. Kocham cię. Pamiętaj, Tego nam nie odbiorą."


 "życie nie jest życiem, jeśli się tylko przez nie prześlizgniesz. wiem, że jego istota polega na tym, by znaleźć rzeczy, które mają znaczenie, i trzymać się ich, walczyć i o nie i nie odpuścić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz