piątek, 10 kwietnia 2015

#189 "Milion małych kawałków." James Frey Cz. II

W jednej sekundzie chce mi się płakać , w jednej chce mi się zabijać, w jednej chce mi się umrzeć. "

" Może byś tak wrócił i zaczął być kurwa facetem ? A może byś tak wrócił i spróbował kurwa zawalczyć? A może byś tak wrócił i zrobił to, co uczciwe i prawe i honorowe, i okazał trochę dumy, odrobinę kurewskiej dumy? "

" Nie wiem czy jesteś najgłupszym kutasem, jakiego w życiu spotkałem, czy najodważniejszym, ale jeżeli odpowiesz mi na jedno pytanie, to rozważę puszczenie tej uwagi w niepamięć.
Co to za pytanie Leonard ?
James, czy ciebie pojebało ?
Tak Leonard, pojebało mnie. Pojebało mnie i to jak.
To dobrze, bo mnie też pojebało. Lubię pojebańców i staram się z nimi zadawać przy każdej okazji."

"Ciemność pozwala się ukryć, ciemność jest pełna kryjówek i w ciemności jest 
bezpieczeństwo." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz